Statystyki Rejestr zmian Mapa strony

Konkurs na referenta PM7 - 2017 r.

Ogłoszenia, Środa, 5 lipca 2017

Konkurs na stanowisko referenta przedszkola

Nr ogłoszenia : 1/PM7/2017 (05.07.2017 r.)
Przedszkole Miejskie Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi  w Zamościu 

Dyrektor Przedszkola Miejskiego Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi poszukuje kandydata na stanowisko : referenta 
- wymiar etatu : 20/40 etatu 
Nabór na wolne stanowisko pracy- referent

1. Wymagania niezbędne:

1) jest obywatelem polskim lub osobą nieposiadającą polskiego obywatelstwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej i na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje jej prawo 
do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
4) posiada wykształcenie wyższe administracyjne lub ekonomiczne (w zakresie rachunkowości) lub studia podyplomowe w zakresie administracji lub rachunkowości,
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszy się nieposzlakowana opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,
2) doświadczenie zawodowe uzyskane w rezultacie zatrudnienia na podobnym stanowisku,
3) umiejętność obsługi programów księgowo-finansowych,
4) znajomość przepisów z zakresu:
a) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885 
z póź. zm.),
b) ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013 r. poz. 330 z póź. zm.),
c) rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 07 grudnia 2010 r. w sprawie sposobu 
prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów 
budżetowych (Dz. U. Nr 241, poz. 1616),
d) rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 02 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych (Dz. U. Nr 38, poz. 207 z póź. zm.),
e) rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 05 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetu jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2013 r. poz. 289),
f) rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 16 stycznia 2014 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej (Dz. U. Nr 20, poz. 103),
g) znajomość przepisów wynikających z Karty Nauczyciela

5) umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych 
do wykonania zadań na stanowisku,
6) biegła znajomość obsługi komputera, w tym programów użytkowych (biurowych – pakiet MS Office).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:

  • sporządzanie list płac, sporządzanie miesięcznych deklaracji dotyczących składek ZUS i podatku dochodowego,
    • prowadzenie spraw związanych z zarejestrowaniem i wyrejestrowaniem pracowników z ubezpieczeń społecznych ZUS,
    • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
    • prowadzenie SIO w części objętej zakresem referenta,
    • prowadzenie dokumentacji zasiłkowej dotyczącej wszystkich rodzajów zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
    • znajomość programu ,, Progman”( kadry, płace, księgowość) i ,, Płatnik”, programu iPKO biznes ( przelewy za rozliczenia z kontrahentami), Portal sprawozdawczy GUS, VatKom oraz Budżet 24).
    • wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez księgową.
    4. Wymagane dokumenty:
    1) list motywacyjny;
    2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
    3) oryginał kwestionariusza osobowego;
    4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
    5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
    6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe;
    7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
    8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
    9) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1/2 etatu;
    10) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2002 roku Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U.z 2008 r. Nr 223, poz. 1458)z późn zm.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 19.07.2017r. godz. 15:00
na adres: Przedszkole Miejskie Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu,                 22-400 Zamość, ul. Asnyka 3, w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Przedszkolu Miejskim Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu”
Aplikacje, które wpłyną do placówki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.07.2017r.o godz. 9;00

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 84 616 90 98.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej. 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w budynku przedszkola do dnia 28.07.2017r.
Dyrektor
Przedszkola Miejskiego Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu


Osoba odpowiedzialna: Monika Cieślak